Wederomstanding

Wederopstanding....

Allereerst wil ik iedereen die dit leest een heel erg voorspoedig 2012 toewensen! Het is weliswaar een wat late groet, maar dat mag natuurlijk niet hinderen. Min eigen goede voornemen voor het jaar 2012 is simpel: ik wil deze site weer leuk maken om te lezen en weer goed gaan onderhouden.

Ik ben terug! Wat klinkt dat heerlijk in mijn eigen oren. Na een jaar van absolute absentie van mijn kant heb ik mijzelf voorgenomen om de site weer actief in beheer te nemen. Hier zijn voor mij verschillende redenen voor. De belangrijkste is dat ik fietsen en schrijven erover gewoon heel erg leuk vind. Echter, mijn plannen waren groter dan mijn realisatievermogen. Teveel wilde plannen en teveel hooi op de vork nemen werkt niet als je het leuk wilt houden. Het enige wat ik nu dan ook ga doen is fietsen en schrijven over fietsen middels deze weblog. Alle andere activiteiten daarmee zet ik stil, geen boek meer, geen ideeën voor tijdschriften. Gewoon simpel een reisblog met leuke verhalen, nuttige tips en materiaalbesprekingen.

Om het voorgaande kracht bij te zetten heb ik alle oude verhalen verwijderd, inclusief alle foto's. Dat behoort nu tot het verleden en daar ga ik niet teveel meer bij stil staan al hoop ik natuurlijk wel dat iedereen heeft genoten van de verhalen. Het enige wat ik dan nog wel doe, is een van de mooist etappes van mijn zomervakantie op de site zetten. Voor de rest geldt: jullie horen van mij.

Saluut!

Paul Langenburg

Reacties

Reacties

Mieke

Hoi Paul, leuk dat je weer een weblog gaat bijhouden, kan ik jouw reisverhalen ook volgen. ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!